logogeniusZaterdag 26 februari 2011 vindt de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaats. De vergadering wordt gehouden in Amsterdam. Na afloop van de vergadering is er een borrel en een diner - op dezelfde locatie.

ALV
De agenda en de overige stukken van de Algemene Ledenvergadering zijn te vinden op de website onder 'Documenten - Bestuur en commissies - Bestuur - ALV2011'. Aan de aspiranten worden de stukken per e-mail toegestuurd omdat zij geen toegang hebben tot dit deel van de website.

Aanmelden en betalen
Aan de ALV en de borrel zijn geen kosten verbonden. Aanmelding voor leden via de aanmeldmodule op de website - voor asprianten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via hun aspirantenbegeleider. Voor het diner moet je je apart aanmelden. Het betreft een drie-gangen-keuze-diner en deelname kost € 30,-. De drankjes bij het diner zijn niet inbegrepen. Aanmelden is mogelijk tot uiterlijk 24 februari 2011.

13.00 uur ontvangst aspiranten
13.30 uur ontvangst leden. Er worden koffie, thee en broodjes geserveerd.
14.00 uur begin Algemene Ledenvergadering
16.00 uur pauze
16.30 uur vervolg Algemene Ledenvergadering
17.30 uur borrel
19.00 uur diner

Casa Hotel Amsterdam
Eerste Ringdijkstraat 4
1097 BC Amsterdam

Casa 400 is gevestigd aan de rand van het centrum van Amsterdam. Op enkele minuten loopafstand bevindt zich het station Amsterdam Amstel, vanuit daar zijn er snelle verbindingen met trein, metro, bus en tram. En zo bent u met 10 minuten in hartje Amsterdam. Met de auto rijdt u binnen enkele minuten op de ringweg A10.

Openbaar vervoer

Per trein, tram, metro of bus zijn er talloze verbindingen via het Amstel Station. Vanaf het Amstel Station is het, maar 3 minuten lopen naar hotel Casa 400. Het Amstel Station verlaat u richting de aanwijzingen 'Julianaplein'. Vervolgens neemt u het rechter stoplicht van de rotonde richting het ABN-AMRO gebouw. Links van het ABN-AMRO gebouw loopt u via de tunnel naar beneden. Wanneer u daarna rechtdoor loopt ben u aangekomen bij Hotel Casa 400.

• Amsterdam centraal: 9 minuten met de metro
  • Schiphol: 26 minuten met de trein / 20 minuten met de taxi (bel TCA taxi: 020 6531000)
  • RAI Beurs- en Congrescentrum: 7 minuten met de metro / Bus 15

Auto

Casa 400 is vanuit alle richtingen gemakkelijk bereikbaar. Op de ringweg A10 neemt u de afslag S112 en gaat dan richting centrum. De Gooiseweg brengt u naar het verkeersplein bij het Amstel station. Op de rotonde neemt u de eerste afslag naar rechts richting centrum. Vervolgens direct bij de stoplichten gaat u rechtsaf de Ringdijk op. Aan de rechterkant ziet u nu Hotel Casa 400.

Parkeermogelijkheden

Eenmaal aangekomen bij Casa 400 kunt u in de parkeergarage onder het gebouw parkeren tegen een gereduceerd tarief van €2,50 per uur met een maximum van €16,00 per 24 uur. Mocht onze parkeergarage onverhoopt toch vol zijn dan heeft u de mogelijkheid in de straat te parkeren tegen een uurtarief op maandag t/m zaterdag van 9.00 t/m 21.00 van €3,- per uur of een dagtarief van €21,60.

Genius staat geregistreerd onder KvK nummer 40240282
Vestigingsadres (alleen voor correspondentie): Landmeterstraat 18 2645KH te Delfgauw